Friday 22 March 2013

Keputusan SPM ?

21 MARCH 2013 tarikh yang saya takkan lupa . Tarikh saya dapat result SPM . Ya Allah , sedih sangat2 . belum sempat cikgu memberikan slip peperiksaan SPM saya dah sebak . Saya tak dapat apa yang saya target . Saya sedih sangat2 sebab tak dapat nak membanggakan Mama , Abang dan kakak saya . Saya jadi sebak sebab saya dah buat yang terbaik ! Saya nak jadi yang terbaik . Saya tak pernah berhenti berdoa . hm . Walaupun saya menangis , meraung , mengamuk atau ape2 yang terok , result saya tetap same :'/ saya nak sangat buat checking balik . Lepas ambik result semalam , saya ke pantai ngn buddyz saya . saya menjerit macam orang gila . seriously , saya tertekan sangat . saya tak dapat terima kenyataan ni . saya harap sangat dapat undur mase . saya ..... urghh ! saya malu dengan diri sendiri . ya , mmg lah saya tak gi satu pun tuisyen , saya tak dapat satu pun tuisyen sepanjang duk asrama . tapi slalu tidor lewat mlam smate2 nak study . Mama , Abang , Miera .. Dilla mintak maaf sebab malukan keluarga . Dilla dah buat yang terbaik . Tapi setakat tu je yang dilla mampu bagi . Skali lagi dilla mintak maaf :'(

No comments:

Post a Comment